Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2015 20:09 - Музиката
Автор: storiesfromlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 411 Коментари: 0 Гласове:
1



Музиката за мен е нещо, без което немога.Едва ли има ден, в които не съм слушал някоя радио програма  или да  пусна любимото си парче в Ютюб.За мен музиката е начин за релаксация , забавление  и за временно забравяне на проблемите.

Лично аз харесвам по-голямата част от жанровете в музиката , макар че има такива , които не ми допадът много.Не съм от феновете на поп-фолка или с други думи чалгата.
Не мисля , че самите текстове са едни от най-смислените пък и в доста от тях си приличат.Също така много песни имат сходна мелодия и ритъм , а изпълнителките на тези песни не са от най-умните и достойни хора.Според мен за тях най-важен е външният вид , а това което пеят не е от особено значение.Преди около няколко месеца станах свидетел на българска поп-фолк песен, която беше поредната взаимствана песен от друга националност.Във въпросната песен имаше част, в която не се пееше на български език, а текстът в тази част се отнасяше за война и разруха , въпреки че в останалата песен се пееше за любов и характерните чалга мотиви , а изпълнителката на песента даже и не знаела какво е пяла.Но за жалост или не това не е първият път , в които нечия песен се оказва взаимствана от някъде другаде , а и едвали ще е последния.

От друга страна доста харесва световната поп музика.Едни от любимите ми изпълнители може би са Авичи и Индила , която според мен има уникална дарба.Текстовете в техните песни са доста разнообразни както и мелодиите.Мислия , че има доста талантливи световни изпълнители , които непрекъснато творят стойностни парчета.Самият аз немога да свиря на музикален инструмен и не ми се отдава пеенето , но истински се възхищавам на хорате , които го могат.Ако имах възможността бих искал да се науча да свиря на китара , което наистина би ми доставило удоволствие
.

Като завършек на поста , бих искал да ви поздравя с новата песен на Авичи и да ви благодаря за отделеното внимание





Тагове:   музика,   живот,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: storiesfromlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13394
Постинги: 14
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031